Autóvillamosság
A járműgyártás fejlődése egyre nagyobb terhet rak az autóvillamossági szerelők vállára. Annak idején, aki egy Zsiguliban nem tudta eltekerni a kormánykereket, nem tudta beállítani magának a tükröket és az üléspozíciót az valószínűleg nem kapott jogosítványt. Mára ezek a komfort funkciók, sőt, a jármű szinte minden része érintett az elektromos hálózatban. Érdekesség, mert sokan talán nem tudják, de míg egy 1980-ban gyártott autón 50 amper teljesítményű generátor volt, ez a mai autóknál átlag 100 amper felett van, nem ritka a 180-200 amperes teljesítmény se. És mivel a generátort a motor hajtja, és minden ami a motort fékezi az fogyasztásnövekedéssel jár, ne csodálkozzunk, hogy hiába negyven évnyi fejlesztés, az autók fogyasztása bizony nem csökkent forradalmi mértékben. A kényelemért fizetni kell.
ÉS itt eljutottunk oda, hogy bizony a járművillamoság kényes kérdés.
A hozzánk hozott járműveket szeretjük gyorsan, költséghatékonyan megjavítani. Általában egy-két napon belül diagnózissal-árajánlattal tudunk szolgálni.
Azonban egy 5 éves vagy annál idősebb jármű vásárlásánál legyünk felkészülve olyan dolgokra, hogy egy ABS, légzsákrendszer ,ülésfűtés, digitális klíma vagy akár csak egy ülésfűtés vagy központi zár javítása meglehetősen fájdalmas lehet a pénztárcánknak.
Igyekszünk mindent megjavítani, amit lehet, több specialistával is kapcsolatban állunk, azonban van olyan eset, ahol elállunk a javítástól, ilyenkor az ügyfelet részünkről nem terheli költség.